27/08/2020

Туризм: інноваційні рішення та прогнози

Туристична галузь , як ніколи, очікує нових інноваційних рішень та змін. Представляємо тренди в туризмі 2020 року, які відкривають нові можливості для розвитку бізнесу.

  • Роботи, чат-боти і автоматизація

Одним з найбільш яскравих прикладів цих туристичних тенденцій є Connie, робот-консьєрж мережі готелів Hilton. Інші готелі також йдуть в ногу з часом, встановлюючи інтерактивних роботів для виконання певних функцій – реєстрації туристів або подачі їжі і напоїв відвідувачам. Як, наприклад, робот Aura в сінгапурському готелі M Social за проектом Філіпа Старка. Це нововведення далеко не єдине. Багато клієнтів віддають перевагу простоті процесу і тепер бронюють свої поїздки і проживання за допомогою чат-ботів, які можуть обробляти запити і пропонувати допомогу.

«Технологічна гостинність» – так готелі описують взаємодію гостей, персоналу і технологій на території готелю. Технології повинні бути зручними і надавати вибір мандрівникам. Важливо пам’ятати, що поки хтось вважає за краще вирішувати всі питання за допомогою смартфона і прагне мінімізувати спілкування, іншим зручніше отримувати поради від «живої людини».

  • Доповнена та віртуальна реальність

З віртуальною реальністю в наше життя щільно увійшла і доповнена реальність (AR). Вона поєднує в собі віртуальні елементи з реальним досвідом. Тенденції AR-подорожей включають в себе відвідування музейний експонатів, що легко реалізується за допомогою смартфонів.

Ще один приклад – додаток Navitaire, що дозволяє користувачам віртуально вивчати місця для відпочинку та одразу бронювати майбутні подорожі. Тревел-індустрії слід серйозно задуматись про використання VR в глобальному масштабі.

VR може бути використана в системі розваг під час польотів, надаючи пасажирам ще одну опцію на борту літака. Такі авіакомпанії, як Iberia, Singapore Airlines і SunExpress, вже успішно протестували ці технології, запропонувавши пасажирам використовувати гарнітуру для перегляду 3D-фільмів або гри в відео-ігри на висоті 30 000 футів.

VR-розробники також працюють над тим, щоб додати в гарнітуру рекламний компонент. Це дозволить авіакомпаніям просувати свої продукти або надавати таку можливість для зацікавлених сторін. VR-гарнітури незабаром з’являться в салонах літаків та в залах аеропортів.

  • Голосові помічники

Показник точності розпізнавання голосу і обробки мови становить більше 95%. На сьогоднішній день такі платформи як Google Home, Amazon Alexa і HomeHub від Apple дозволяють з легкістю «спілкуватися» з комп’ютерами. Це звичайна справа для десятків мільйонів людей по всьому світу.

Клієнти очікують того ж і під час подорожей. Amazon розробив Alexa для готельного бізнесу, сконцентрувавши увагу на великих готельних мережах і апартаментах для відпустки. Це дозволяє спростити проживання для туристів, адже голосовий помічник допомагає  у таких завданнях як контроль температури або освітлення в приміщенні, пошук місцевого ресторану і пам’яток, дзвінки і навіть в’їзд чи виїзд з готелю.

  • Екологічно безпечні подорожі і свідомий туризм

 У 2020 році тревел- і авіагалузі зіткнуться з великою PR-кризою – їм потрібно буде змінити сприйняття клієнтів про те, що індустрія негативно впливає на клімат.

У звіті про екологічно безпечні подорожі Booking.com за 2019 рік (Sustainable Travel Report 2019) наголошено, що за останній рік 55% респондентів по всьому світу стали більш стурбовано реагувати на вплив своїх поїздок на навколишнє середовище.

У жовтні швейцарський банк UBS заявив, що кожен п’ятий мандрівник літав менше через зростання екологічних проблем, підтримуючи еко-рух flight-shaming.

  • Супер-додаток для подорожей

 Ідея використання супер-додатку для подорожей з’явилася давно. Очікується, що вона стане трендом. Так, нещодавно Booking.com опитав 12 500 мандрівників з приблизно 30 країн і 57% з них відповіли, що хочуть отримати «єдиний додаток для планування і бронювання подорожей».

Такий супер-додаток вже існує в країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону, де електронна комерція і додатки для обміну повідомленнями, такі як WeChat, Alipay і Meituan в Китаї, Line в Японії і PayTM в Індії, стали універсальними. З їх допомогою користувачі можуть не лише спілкуватись, а ще й оплачувати авіаквитки та розміщення в готелях, замовляти  їжу або купувати речі онлайн.

  • Технологічний вплив на вибір мандрівників

Мандрівники живуть в епоху багатоканального світу з безліччю підключених пристроїв. Доступ до тревел контенту відкритий і фрагментований. Лояльність до певного бренду або місця для відпочинку – пережитки минулого. Адже вибір такий великий і знаходиться на «відстані» одного кліка.

Але технології можуть підвищити лояльність мандрівників.

Заохочення у вигляді нагород – основний продукт авіа-індустрії , наприклад, постійні клієнти авіакомпаній, які люблять збирати повітряні милі.

Технології також можна використовувати для персоналізації подорожей. Один із способів підвищити лояльність мандрівників і стимулювати повторні покупки – дати їм те, чого вони хочуть. Персоналізація працює тільки в тих випадках, коли дані можуть бути зібрані, проаналізовані та оброблені. Таким чином, для потрібного клієнта відображається «правильний», релевантний саме для нього, продукт.