13/08/2020

Індустрія заходів під час пандемії

Пандемія коронавірусу змусила мільйони людей змінити звичний спосіб життя та задала новий погляд  на багато аспектів нашої життєдіяльності. Вона відкрила нам нову реальність з великими змінами, в якій ми маємо бути до всього готовими – адаптувати технічну і законодавчу бази, освоїти нові навички, змінити способи взаємодії. І зараз ми  бачимо, як швидко ці зміни почали втілюватися в життя.

Індустрія заходів була оцінена більш ніж в 1,1 мільярда доларів в 2018 році, і очікувалося, що вона буде рости в середньому на 10,3% і досягне 2,3 мільярда доларів в 2026 році. Але після COVID-19 ці прогнози явно змінилися. Що буде з індустрією заходів після коронавіруса?

Коли ми говоримо про події, ми говоримо про публічні заходи, такі як конференції та виставки, форуми, корпоративні заходи і семінари, рекламні акції та торговельні виставки або музичні і художні події. У 2018 році корпоративні заходи і навчальні семінари склали більшу частину подій в галузевій частці. З точки зору доходів, спонсорська категорія принесла найбільшу частку в 2018 році, при цьому вікова група 21-40 років була найактивнішою віковою групою для участі.

Незважаючи на поступове зняття обмежень, ми розуміємо, що час для проведення масових заходів з великою кількістю учасників поки не настав. Карантин прискорив колаборацію онлайн- та офлайн-форматів, і в майбутньому це зробить галузь  івентів більш прогресивною з точки зору використання діджитал-рішень. Але багато людей вважають, що немає нічого кращого особистої зустрічі. Тепер організатори, експоненти, спонсори і, що найбільш важливо, відвідувачі переоцінюють кожен майбутній захід не тільки як ризик для здоров’я, але і як величезний фінансовий ризик.

Традиційні заходи неминуче будуть еволюціонувати, підлаштовуючись під глобальні зміни. Вони відновляться, але не будуть такими ж як до пандемії. Більшість людей будуть відвідувати лише ті заходи, які мають для них справжню цінність. Контракти будуть посилені, а умови розірвання ретельно опрацьовані. Майданчики і постачальники будуть намагатися захистити себе від втрати доходів, в той час як агентства і менеджери заходів будуть намагатися уникнути оплати заходу, який може ніколи не відбутися.

Онлайн-сектор стрімко розвивався в останні роки, тепер він міцно влаштувався і в івент-галузі. Для нас це дуже цікава задача – розвивати новий напрямок за допомогою передових технологій,а також інших підходів в залученні аудиторії та змін у свідомості як організаторів, так і учасників.

Світ не відмовиться від онлайн-подій. Багато великих світових івентів відкладені мінімум на рік. Ті ж, які відкласти не можна, проводяться в онлайн-форматі.

Коронавірус не відчинив нову сторінку в історії event-маркетингу, скоріше, форсував процеси, які і так відбувалися в світі. Раніше студенти могли ходити на «живі» заняття, а підвищувати рівень знань на онлайн-курсах, то тепер, наприклад, в Кембриджському університеті всі переведені на дистанційне навчання, як мінімум, на найближчий рік. І якщо раніше в конференціях частина гостей брали участь віддалено з різних причин, тепер цілі конференції проходять онлайн.

Також і в корпоративному середовищі: раніше доводилося телефонувати по відеозв’язку тільки з колегами з інших філій, а тепер – з усіма. Дистанційна взаємодія вийшла на перший план, з’явилася можливість оцінити не тільки його мінуси, але й плюси, спробувати нові рішення. І, звичайно, успішні напрацювання компанії будуть використовуватись і далі.

Онлайн-формат часто дозволяє вирішити ті ж завдання, що і оффлайн, але в рамках меншого бюджету – це вагомий аргумент, щоб перевести в онлайн частково або повністю ряд проектів.

Зараз є багато способів зробити онлайн-івенти не менш реалістичними, ніж онлайн. Нещодавно Motive організовували наукове хімічне шоу, учасникам відправляли набори реактивів. Всі досліди були абсолютно безпечні, а ефект приголомшливий. Агентство проводило віртуальні арт-вечірки: все відбувається так само, як оффлайн, тільки ведучий і інші учасники взаємодіють дистанційно. Важливо, щоб з’явилося передчуття події. Для ефекту повного занурення варто задіяти всі органи сприйняття, тут допоможуть VR, сенсорні техніки.

Найшлась альтернатива і для концертів: Doing Great Agency запустило платформу STAY HOME CONCERTS CLUB для продажу квитків на онлайн-концерти, без надання записів, щоб глядачі дивилися виступи в прямому ефірі.

Можливість запропонувати віртуальну відвідуваність – це те, що дасть організаторам заходу тактичну перевагу, особливо коли мова йде про комфорт аудиторії і охопленню спонсорів. Хоча віртуальні події можуть бути не в змозі повністю замінити офлайн-заходи, вони стають все більш життєздатним варіантом для компаній на додаток до існуючих програм конференцій. Організовуючи віртуальний захід або відвідуючи його, організації можуть заощадити на оренді, проживанні, харчуванні, квитках та ін. У той же час онлайн-заходи зменшують вплив особистих заходів на навколишнє середовище і забезпечують можливість участі учасників незалежно від їх фізичних, географічних або фінансових умов. З такими перевагами віртуальні події нікуди не подінуться, а з часом лише впевнено встановлять свої правила в цій сфері.

Деякі стартапи, які можуть допомогти організаторам заходів отримати більш цілісний досвід, а також ті, які пропонують рішення в області віртуальної реальності, будуть залучати більше уваги і отримувати визнання.

Troop Travel (Seed): об’єднує тисячі точок даних, дозволяючи корпоративним менеджерам по відрядженнях і планувальникам зустрічей вибирати місця призначення на основі BigData, що дозволяє корпораціям оптимізувати зустрічі і планування заходів. Troop Travel додав функцію щоденного оновлення інформації про COVID-19, яка фільтрує пункти призначення на основі показників зараження і обмежень на поїздки. Він також додав функціональні можливості для гібридних зустрічей, коли необхідно вибрати кілька місць призначення для невеликих груп людей, щоб вони могли збиратися і з’єднуватися один з одним за допомогою технологій.

Run The World (серія A): цифрова платформа для заходів, призначена для проведення всіх типів заходів і володіє всіма функціями, які можуть знадобитися організатору конференції під час пандемії (і після неї). Основна перевага – на відміну від односторонніх веб-семінарів або традиційних відеоконференцій, Run The World дозволяє учасникам розмовляти і забезпечує захоплюючий досвід побудови спільноти. Стартап, якому дев’ять років, став популярним серед споживачів з лютого 2020 року.

Hopin (Seed): платформа для онлайн-заходів, мета якої – відтворити досвід і переваги особистої участі в конференції. Їх ключовою відмінною рисою є те, що вони намагаються зробити відстань неважливою. Незалежно від того, чи проводите ви свій фізичний захід онлайн вже не вперше або будуєте з нуля, Hopin допоможе вам створити захоплюючі заходи для вашої глобальної аудиторії (до 100000 учасників.. Ніяких поїздок не потрібно.

Багато елементів грають роль в прогнозуванні того, коли індустрія заходів повернеться в норму.Час покаже, чи були різні інструменти стримування успішними в уповільненні розповсюдження вірусу і чи дійсно індустрія заходів відновиться через кілька місяців. А поки ми можемо тільки продовжувати спостерігати, як розвиваються тенденції в усьому світі, і в той же час зосередитися на підтримці інновацій в цій сфері.